liten människa...

Monica om sagan om viccan och janne:
du som bara ljuger hela tiden.. fy skämms på dig!!! lägg ner skitsnacket du har lurat honom totalt! jag e nog inte den första som skriver detta till dig... det e säkert inte ens j... o ber till gud att det inte är... du har knullat runt me ditt ex fan ... jag ber varje dag till gud.. ska du veta....
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 125.25.130.72

 

 

detta är bara en av det mysiga komentarer jag fått av cristina, jannes barndomsvän...idag medelande hon att "hon ska fortsätta läsa bloggen tills ungen e född" eftersom "sanningen alltid kommer fram" jag har inte riktigt förstått än varför hon håller på som hon gör...vi har i verkligeheten träffats 4 timmar ute på krogen, en av de falskaste människorna jag träffat. till janne förklarade hon att "jag var besatt av honom och med flit hade blivit gravid för att han inte skulle kunna lämna mig" ?senare bjöd hon mig på grill som jag valde att inte gå på. strax innan hon skickade detta medelande "anonymt" skrev hon på facebook och var trevlig och "tyckte det var så synd att jag inte hade kunnat komma på grillen och att vi inte träffats mer".
andledningen till att jag vet att det är hon som skriver och inte nån monica är att hon är den ända av jannes så kallade "vänner" som har en ip från thailand....suck hon kan inte ens stå för vad hon tycker o inte kan hon skriva ett medelande med ordentliga meningar heller....

men men är man en liten människa så e man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0