Till att börja med förstår jag mig inte...

Till att börja med förstår jag mig inte på folk som kommenterar annonymt, varför inte säga vem du är om du nu har en åsikt som du står för? Sen ska jag svara på de otroligt upprörda inlägget, jag är ensamstående vilket enligt mig inte betyder att jag ska låsa in mig de närmsta 18åren vilket det tydligen betyder för vissa. Jamie är med mig överallt och detta inkluderar amerikanska fotbollsmatcher på helgerna, vad som är sKadligt med det förstår jag inte riktigt han är med mig och får komma ut i friska luften. Jag har sedan jamie föddes lämnat honom borta en natt, det fåtal andra gånger har det handlat om någon till några timmar. Hade jamies pappa varit med i bilden hade ingen reagerat på att jag gick ut en kväll och träffade vänner men nu helt plötsligt är jag jordens hemskaste mamma? Jag har minst sagt lite svårt för att förstå denna synpunkt. Jamie och jag har dessutom spenderat ca 1 månad av de tre han levt utanför min mage på sjukhus. Och nej mina vänner ammar inte eftersom jamie är mjölkprotein allergiker tyckte läkarna att det bästa var att ge honom ersättning så han inte riskerade att få i sig någon mjölk via mig. Jag älskar min son mer än något annat och skulle göra vad som helst för honom men bara för att jag inte låst in mig och jamie hemma och inte stängt allt och alla andra ute är jag då en dålig mamma? Jag tror snarare tvärtom. Och du som inte kan stå för vem du är eller dina åsikter vilken mamma är du? Antingen läser du massa bloggar när ditt barn är på dagis, varför har du inget jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0