Idag har jag redan hunnit med att prata me...

Idag har jag redan hunnit med att prata med en polis, chefen på familjevålds roteln, HSAN och försäkringskassan. Varit på apoteket och köpt ut jamies allergi mat, köpt blöjor och våtservetter samt löst in checken med barnbidraget. Nu ska jag hämta upp jamie i stan eftersom anna absolut skulle vara barnvakt igår. Hon tyckte att det var alldeles för länge sen hon träffade honom. Sen ska vi till teknik magasinet och köpa hörselkåpor till lillen så han kan vara med och kolla på fotboll trots ljudvolymen. Sen bär det av till astrid lindgren för kontroll och uppföljning på gastromottagningen för att sedan åka förbi hemma och hämta danderyds utlåtande om deras felmedicinering av mig så jag kan skriva ett svar innan HSAN gör sin bedömning av ärendet. Har som ni märker en hel del att göra men det ska nog hinnas med:) men framförallt ska jag njuta av att få hålla om min underbara son som varit ifrån mig i flera timmar, oj vad jag saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0