Har varit otroligt dålig på att uppdater...

Har varit otroligt dålig på att uppdatera den senaste tiden men det har hänt massor så jag har inte hunnit. För 8 dagar sen blev lillen tillslut utskriven från astrid lindgren och friskförklarad! Det känns helt underbart! Nu väger han 4660g och är 58cm lång , i mina ögon har han blivit jätte stor fast alla andra tycker att han är så liten. Den försenade 2månaders kontrollen klarade han galant och fick beröm för att han är så otroligt stark och vill stå hela tiden :) jag har blivit "strandsatt" i vallentuna :-P ne men skämt och sido jag har träffat en helt underbar kille som bor här ute så den senaste veckan har spenderats här. Magnus heter han och är 20 precis som jag fast han fyller är i oktober så lite yngre är han :-P härom dagen var vi på skansen med jamie och hade det jätte mysigt i sommar solen. Men nu måste jag sluta skriva ska strax möta magnus som har varit på gymmet. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0