09-04-10

inte den bästa på att uppdater... lillen mår bättre och bättre vi ska tillbaka från vår permiss till AL i morgon och förhoppninksvis blir lillen av med sonden då. jag håller tummarna!
i morgonväll kommer en kille och ska gå igenom barnförsäkringar med mig så jag kan teckna bästa möjliga till lillplutten. sen ska ja till mvc nån dag och sätta in spiral så pluttis inte får några oväntade syskon...inte för att jag träffar nån just nu men de e skönt att ha de fixat och den håller ju i 5 år så jag kan lika gärna sätta in den nu så e de klart :P

sen väntar jag på besked....oj vad nervös jag är men jag får svar nu i veckan verkar de som såjag sitter med hjärtat i halsgropen och håller alla tummar och tår!

ne nu ska ja sova så jag orkar upp i morgon, lillen har redan somnat för natten så vi får se när han bestämmer sig för att vakna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0