lördag 20 mars

idag skulle jamie´s farmor och farfar komma och hälsa på men i sista stund blev de ändrade planer. jamie har de senaste dagarna kräkts mer och mer så jag ringde till vårdguiden och dem ville att jag skulle åka in till barnakuten så sagt och gjort. jag var så nervös att det skulle vara något fel med min lilla prins men läkaren gjorde sina kontroller och allt var bra :) min lilla kille är bara glupsk visade det sig. andledningen till att han kräks så mycket är för att han äter mer än vad som får plats i hans lilla mage. och jag blev minst sagt chockad när dem vägde honom, i måndags när BVC vägde honom på hembesöket vägde han 2730 och idag på akuten vägde han 2920! han börjar blistor min lilla plutt :)

i morgon kommer emelie med lilla lukas och hälsar på efter lunch :) ska bli jätte kul att äntligen träffa dem eftersom de va evigheter sen! så de ser vi fram emot :) sen e de ju ett plus att emilie har med sig lite saker till mig :P alltid kul

ne nu ska ja mysa lite m,ed lillen o sen blir de till att amma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0