Jamie




kl 20:25 fredagen den 5 mars föddes lilla jamie stefan alexander.
2610g, 50cm lång med ett huvudomfång på 34cm.

allt gick jätte bra. jag blev inskriven på förlossningen kl.14.35 och allt gick jättee fort och bra och jamie var/är fullt frisk. eftersom han var så lätt till vikten har vi fått stanna på BB tills idag men nu är vi hemma. som ni förstår har jag inte mycket tid att blogga men jag ska försöka sätta mig någon dag och skriva förlossningsberättelsen och lägga upp lite bilder på det lilla underverket!

Kommentarer
Postat av: cathrine holmer

Grattis igen,måste bra skriva igen,för han e så HIMLA söt o gullig.Lyckliga dej,massa kramar till dej o jamie.

2010-03-09 @ 23:58:22
Postat av: Fadde

Grattis. Vilken fantastiskt söt kille. Snygg tröja dessutom ;). Hare så jätte bra nu å var den fantastiska mamma som jag vet att har förmågan att vara.

/Fadde

2010-03-10 @ 12:00:44
Postat av: Sara

Grattis, va gullig han är! Massor av hår :)

2010-03-10 @ 14:45:21
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0