inlagd...

nu e man inlagd på danderyd... suck! moderkakan var inte alls hel när den om ut visade de sig så igår när jag åkte hem från emelie fick jag en störtblödning....de slutade verkligen inte blöda de bara forsade så när stefan hämtade mig fick jag sitta på en filt eftersom jag blött igenom alls... en timme efter att vi kommit till danderyd var jag inlagd och idag var jag på ultraljud. i morgon blir det operation....
lillen är med mig på sjukhuset och jag är så glad över att jag har en lugn och nöjd son som sover på nätterna annars hadde det nog varit väldigt jobbigt....
som tur är har hjag inte så ont nu för en timme sen var första gången jag fick ont så nu har jag fått smärtstillande men jag har förlorat en del blod och har VÄLDIGT lågt järnvärde så man e inte jätte pigg men läkarna verkar dock chockerade över att jag e pigg eftersom ja ändå e uppe och går och vägrar åka rullstol :P



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej=) Trist det jag läser, hoppas allt går bra i morgon !!

Så skönt att du fick ha lillpojken med dig och att han är nöjd.

Sköt om dig, kram!

2010-03-22 @ 21:55:35
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0