dålig på att skriva

jag hinner typ inte skriva, när lillen inte inte äter eller ska ha ny blöja vill han ligga på bröstet och mysa och när han sover ordentligt så man kan lägga ifrån sig honom så passar jag själv på att sova så det blir inte mycket uppdatering men jag hoppas på att de kommer bli bättre snart.
jamie har den senaste tiden fått bada för första gången, åka buss och tunnelbana, varit i stan och följt med mig till piercaren/tattueraren och beställt tid för att fixa till min superman tattoo och byta till en annan stav i läppen eftersom läkstaven är förlång nu :P

annars går allting jätte bra lillen sover bra på nätterna äter och går upp i vikt som han ska och han är verkligen världens snällaste som i princip aldrig skriker, jag har tur jag.
Jag har verkligen fått världens underbaraste son :D

om en vecka är lilla Vilyas begravning....jag lider verkligen med amanda och robin det är så otroligt orättvist att deras dotter inte kunde vara kvar i livet jag kan inte tänka mig hur jobbigt dem har det och jag bara önskar att jag kunde trolla bort deras smärta på något sätt.....10 dagar är alldeles för kort....
underbara vackra lilla vilya, vila i frid änglabarn. dina föräldrar och vi runt om dem kommer inte glömma dig!

sen vill jag gratta martin och sofia som igår vid 19:28 fick sin lilla dotter ceres efter att ha gått över tiden 14 dagar valde hon att äntligen komma ut. 3200g och 49cm lång, jag önskar er all lycka!

o juste på fredag nästa vecka ska Jamie och jag till soc och göra faderskapstest, efter oss har jamies pappa tid för test. det får stå för honom att han vill göra testet men jag är inte förvånad allt han har sagt har han ändrat och gjort tvärtemot. om han bara hade orkat titta på ens en bild av sin son hade han sett att dem har samma näsa och öron men självklart så vill han ha testet...kanske inte onstigt med tanke på hur han var i förhållandet innan oss, de e väll svårt att lita på nån annan när man inte sköter sig själv. men men de e min uppfattning han kanske har en annan. men men testet ska iallafall göras och efter de kanske lilla christina till o med kan fatta, fast hon kommer nog på en ursäkt till varför testet inte skulle vara sant så även fast de görs så kommer hon väll inte tro på de men men.

aja nog om de nu ska ja mata jamie igen men som ja sa innan jag ska försöka skriva snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0