dagarna går

idag har jag träffat alex och sprungit runt i stan :) även äntligen införskaffat mig en amningsbehå så jag har det och en bättre väska att ha som BB-väska. ska packa över alla saker ikväll så att den är redo att bara ta när det är dags. haft lite känningar i magen under dagen men inga direkta verkar och definitivt inget regelbundet så han stannar nog ett tag till vilket betyder att både min barnmorska och min läkare som trodde han skulle komma innan torsdag hade fel, om han nu inte racear ut på mindre än 4 och en halv timme.
i morgon ska jag på tillväxt ultraljud och få se att flödet är bra och hur mycket han har växt de senaste två veckorna. efter det blir det till att träffa min underbara läkare berit för de andra rutinkollerna.
ikväll blir det greys anatomy! känns som om jag väntat i en evighet på att de sa starta :P



Stort Grattis till Johanna som äntligen fått sin lilla dotter! kan knappt vänta på att få se bilder på den lilla sessan! önskar er all lycka med er nya familj :)

http://jagkallasjohanna.blogg.se



Lilla vilya kämpar på stark som hon är nu har hon klarat de första 6 dagarna och hon blir bara starkare! fortsätter att hålla alla tummar och tår eftersom hon trots att de för tillfället ser ljust ut ännu inte är ur den kritiska perioden än.
tänker på er amanda, robin och vilya!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja idag kniper du! Eller, den närmsta timmen iaf ;)

Här ska också tittas på Greys, har längtat sjukt mycket. Nu är det ju bara Eureka kvar att säsongspremiära!

2010-03-03 @ 20:48:42
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

åå snart kommer lillkillen! =D

2010-03-04 @ 02:28:01
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0