jaha

men snälla hur orkar ni? ni vet inte vem jag är, ni känner mig inte. ne jag har inte mina  biologiska föräldrar men jag har en annan mamma och jag har både äldre vuxna och vänner i mitt liv, lillen har så otroligt många omkring sig som älskar honom och han har farmor och farfar samt världens bästa gudföräldrar!
vad tjänar ni på att klanka ner på mig? om ni nu är så oroade gör en anmälan då för jag kan lova att den inte ommer komma nån vart eftersom ni inte har några grunder för de ni påstår.
jag har världens underbaraste son, en lycklig sådan som jag skulle göra vad som helst för! skicka din/er mail så kan vi väll pratas vid och kanske träffas om du/ni nu vågar stå för era åsikter? eller så kan ni ju helt enkelt bara skaffa ett mer intressant liv så slipper ni sitta o klaga på mitt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0