14-06-10

jag och lillkillen har legat i sängen och myst hela morgonen. magnus skulle jobba kl 7 så han gick upp redan vid halv sex. jamie e så söt han bara ler mer och mer för varje dag som går och han charmar mig totalt, han har mig runt sitt lillfinger :P nu är i alla fall magnus hemma och hjälper tapetseraren att spackla sen bär det nog av till tubens öppna förskola med jamie för att träffa emelie och lilla lukas :)
ikväll får vi se vad jag hittar på magnus har jobb ikväll och sen ska han träna så jag och jamie blir ensammma men vi kommer på något kul :) om inte annat blir det nog lite lek i babygymmet för jamies del eftersom han verkligen börjat gilla de nu. kordinationsförmågan och motoriken e väll inte den bästa men han blir överlycklig när han lyckas slåtill djuren som hänger så att dem börjar dingla.
just nu ligger han i sin säng efter maten och tittar på mobilen som snurrar och spelar, och ögonen håller på att gå igen. lite trött e han nog eftersom han valde att inte somna om i morse efter att han ätit vid 7.

Jag har verkligen världens finaste lilla kille, jag älskar honom över allting annat. han är så söt med sina små suckar och jollrande och hans snea leenden de e så att man smälter! finns ingenting som är bättre än att bara få ligga och titta på honom när han sover eller leker i babygymmet :) han e verkligen helt underbar!'
och magnus är helt fantastisk med honom en bättre pappa får man leta efter! han älskar verkligen min lilla kille :)

jag har sån tur som får chansen att leva med världens underbaraste familj, jag och mina två favvo killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0