hmm...

ja har små tråkigt... nu har jag i alla fall städat vårat sovrum, det var riktigt illa....man kunde knappt se golvet men nu är det ordning på det igen och jag känner mig stolt :)
jag träffade emelie som magnus var på promenad med och som han nu e och lunchar med och hon verkar jätte trevlig de lilla jag träffa henne. och hon gillade jamie :) världens sötaste sa hon och jag kan inte annat än att hålla med :P
funderar på om jag ska ta i tu med att sortera ut lite kläder hos jamie för nu har han äntligen vuxit ur alla 50 och i alla fall hälften av alla 56 :) lite problematiskt med byxor bara eftersom han e så smal...men som tur är finns det långa byxor i st 56 som han kan ha och en del i 62 med snörning :)
sen skulle jag nog behöva sortera upp mina kläder också så antqagligen blir det en timme eller två i "garderoben" (hyllan i taket)

amanda ligger på danderyd och är sjuk, fan jag önskar att jag kunde göra något jag tycker att hon och robin har haft tillräckligt med jobbigheter i och med vilyas död....men icke... detta är varför jag har svårt att tro på högre makter...det är inte rättvist! jag hoppas att amanda blir bra snart och får komma hem och börja må bra....

carros lilla tjej som kom för tidigt verkar de däremot gå bra för hon väger snart två kilo och verkar hålla sig frisk! jag håller alla tummar jag kan för att de ska fortsätta gå bra, härromdagen var hon hela 32 veckor (8 veckor kvar till hon igentligen skulle kommit) lilla elsa är en kämpe!

ne men jag borde väll ta tag i kläderna så att det blir gjort snart ;) man kan ju inte sitta här hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0