fuck!

du behöverinte vara glad för min skull, men måste du vara så elak? måste du vara nedlåtande. jag kan acceptera att du inte kan vara lycklig för min skull men jag kan inte acceptera att du ser ner på mig....FAN varför ska de vara  så komplicerat...
we never thought we used to know.... we used to have this figured out....what happend?!
be carefull what you whis for, you just might get it all....

now when it´s all set and done i cant belive you were the one to build me up and tare me down....

jag trodde vi kommit vidare, jag trodde de var bra men jag levde med skulld och du med ilska, snälla säg mig, hur ska vi lösa detta. jag vill inte förlora dig....kan vi inte båda vara lyckliga på håll istället, måste vi vara arga och svikna...?

(och nej jag har inte strul med magnus, vi har det bra, detta e nått helt annat....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0