dagen

idag ska jag lägga in lite bilder på datorn så att jag kan lägga upp bilder från dopet och på nya vagnen... måste bli bättre på att uppdatera men så är det när man har barn och är kär och det är sommar, tiden bara rinner iväg och man hinner inte bloggaså mycket.
just nu är magnus ute på en promenad med en kompis och så har han med sig jamie i vagnen så jag kan passa på att sitta lite vid datorn när jag har "egen" tid :)
idag blir det till att fixa lite äreenden och så sen får vi se om de blir nått kul.
på fredag ska jag iaf till karlberg på officers examination. :) inte varje dag man gör de :P ne nu måste jag springa ska försöka hinna duscha innan dem kommertillbaka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0