bloggtorka...

jag har legat nerdrogad på sjukhus i nästan en vecka efter att jag åkte in med ambulans... jamie har fått vara med mig och magnus på sjukhuset mesta dels av tiden men även magnus föräldrar och stefan har haft honom en del....
just nu äter jag mediciner som verkar funger och som gör att jag får vara hemma med min underbara son men det är lite skakigt...men det blirnog bättre snart, dem sade att jag förhoppningsvis kan börja trappa ner på medicinerna om 4 veckor så det känns rätt så bra i alla fall.
men detta gör att jag inte riktigt har haft tid/ork att blogga och de kommer nog vara lite glest men jag ska försöka.

NYHET!
jamie fick SIN FÖRSTA TAND! den 19/7 sprack den i genom :) min lilla kille börjar bli stor, och tiden går så fort!!!
ska försöka fixa bild på den men de e svårt för han har börjat lipa hela tiden :P

sen ålar han sig även fram nu, så han ligger aldrig kvar där man lägger ner honom.
han har börjat greppa med båda händerna och kan nu i bland sätta in nappen själv i munnen.
han skrattar oftare och oftare och nu äter han mat(puré) minst en gång om dagen som komplement till ersättningen och det fungerar jätte bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0