wii

träffade jocce, linda och anders ( + lilla theo) i veckan :) var jätte trevligt vi snakcade massa skit och spelade wii, måste säga att jag är helt värdelös på racingspelet men bowlingen gick ganska bra. jocce vinner dock priset för sötaste spelaren eftersom det såg ut som han stod och spelade baseball med helakroppen istället för bowling :P tråkigt bara att jag var så trött och att jag skulle upp till läkaren dagen efter....åkte hem redan vid 11 men sen tog den en och en halv timme att åka och det var definitivt inte vart ute...men men får se till att träffa dem snart igen när jag är lite piggare och dessutom inte har ett tidigt läkarbesök att komma upp till dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0