veckans planer:


Måndag:
Följa med emelie och lukas till öppnaförskolan i farsta och träffa lite unga mammor.
Tisdag: MVC träffa barnmorskan och göra rutintester + mäta magen m.m.
Onsdag:
Torsdag: Tillväxtultraljud + ctg på danderyd . Självförsvarskursen börjar igen.
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Jag ska försöka hinna städa lägenheten ordentligt denna vecka också. sen ska jag ringa om lägenheten, till försäkringskassan och till min skola och lösa den sista månaden innan lilla jamie kommer. jag ska försöka åka in till ATSUB och hälsa på och ta en fika och prata lite. så vi får se hur veckan blir :)



så snabbt kan planer ändras...sofia som jag träffade igår skrev på msn att hon nu är magsjuk så risken är ganska stor att jag blivit smittad och snart själv kommer vara sjuk. känns som en dum ideé att träffa emelie och lukas och smitta dem så det blir till att stanna hemma istället....trist men kanske för de bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0