uppdatering

ska dela upp den saenaste tiden i flera inlägg så att det inte bara blir ett enda jättelångt hade jag tänkt. jag har varit och hjälptill med min brorsdotter nova, hennes lillbror och deras mamma. de hände helt sjuka saker hos dem pga av en person vilket resulterade i att den senaste veckan har varit som att leva i en ganster film....men jag vill inte skriva allt här eftersom det nu är ett polisärende och jag dessutom inte vill hänga ut deras liv då dem varit med om på tok för mycket den senaste tiden. under vackan som gått har jag ialafall fått lära mig att jag kan vara mamma då jag hjälp till att ta han om en 5 åring och en ettåring, inskolning på dagis m.m. även om det var mycket på en gång och det blev mer utmattande pga omständigheterna runt om så känndes det bar att kunna hjälpa till och även få bevisat att jag kommer bli en bra mamma. men sen underlättar det att lilla nova och riccardo är helt underbara! helene ( deras mamma ) är en av de mest fantasktiska människor jag känner och det känns som ett stort privilegium att ha henne som vän! men nu är dem alla fall i säkerhet i skyddat boende och det känns jätte bra. lite tomt att inte ha dem omkring sig och jobbigt att inte kunna komma och hälsa på dem just nu men huvudasken är att dem har de bra. jag kan nog behöva sova ut lite efter allt som hänt också. jag hoppas bara att dem får komma till ett ordentligt boende snart och att allt detta går fort så dem kan få leva ett bra och mer normalt liv för de förtjänar dem verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0