uppdatering

ledsen att jag inte skrivit på ett tag. jag fick igår (söndag) tillslut komma hem från sjukhuset dock med starka förmaningar om sängliggande....jag måste ta det otroligt lungt eftersom lillen är pigg på att komma ut är risken stor att han blir otålig snart igen och försöker ta sig ut igen :P men vi får se. varje dag känns som en vinst att han stannar i magen och får utvecklas lite till.

i morgon ska jag till tandläkaren på näst sista besöket gällande mina tänder så jag tillslut kan få en framtand som ser bra ut ( efter 18 år):P och sen ska jag till stockholms bostadsförmedling och fylla i lite papper i hopp om en lägenhet.

på onsdag ska jag ta det lugnt och kanske ta en fika med emelie och bara ta det lugnt.

sen ska jag denna vecka också kolla flödet på navelsträngen men de sade läkaren att hon tror kommer vara bra så innget att oroa sig över.
sen ska jag även få tid för att göra ett nytt tillväxtultraljudd nästa vecka skulle lillkillen inte ha ökat i vikt som han ska är det prat om att dem ska starta förlossningen. och jag tror tyvärr inte han kommer gå upp så mycket som han skulle behöva vilket läkaren har sagt att jag ska vara förberedd på. så nästa vecka får vi se men då kanske jag blir mamma till en liten februaripojke :)

ne nu ska jag lägga mig och sova, jag behöver ju all vila jag kan få ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0