så trött...

klockan ringde nyss och nu har jag klivit upp...ska snart iväg till mvc på rutinkontroll hos barnmorskan... är så otroligt trött. vill bara lägga mig och somna om igen. fick knappt 5 timmars sömn i natt eftersom jag inte kunde somna vilket verkar vara ett ihållande tema den senaste tiden...suck!
fick veta igår att det är mer akut än jag trott att fixa en lägenhet. vi viste ju att lägenheten behövde renoveras och att den skulle säljas men vi viste inte när.....igår fick vi veta att renoveringen tydligen ska börja redan i februari och att lägenheten ska säljas då det är klart....så vad gör man nu? ska prata vidare med birgitta idag för att komma på ett sätt att hitta nått snabbt men det är ju inte det lättaste med dagens bostadsmarknad...aja får se hur det går.
nu ska jag äta frukost och mata elvis sen bär det av till barnmorskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0