nyår


jag åkte ut  till täby den 30 på kvällen och sov där medans stefan jobbade natt. på nyårs morgonen gick jag övertill sofie och martin och åt lite lunch sen var det tillbaka till stefan för att bylsa på sig ett ton kläder och ge sig ut på en lång promenad i snön med homer :) sen blev det brottom att göra sig i ordning inför kvällen.
duscha, sminka sig, fixa håret, väljakläder och stryka stefans skjorta. sen åkte vi och lämnade homer hos dawod.
vi firade hos thomas och kristin ute i vallentuna med god mat och massa trevliga och roliga människor :) jag drack alkoholFRI öl och alkoholFRITT vin under kvällen. vi spelade ett sjukt roligt spel som hette - med andra ord. de gick ut på att man spelade i par den ena personen tog en bricka med ett ord och skulle få den personen att säga ordet genom att beskriva det. tex jultomte - den 24 december kommer en gubbe i rödakläder och vitt skägg och delar ut julklappar, vem är han?
vid tolvslaget gick vi ut och tittade på alla fina fyverkerier och önskade alla ett gott nytt år. det blev inte så sent för vid 2, halv tre tiden var jag jätte trött och eftersom jag skulle köra bilen som den enda nyktrapersonen blev det hemgång då.
allt som allt blev det ett riktigt lyckat nyårsfirande måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0