mvc - check!

nu är jag hemma från barnmorskan :) lika trevligt som vanligt att träffa henne :) men det känns lite ensamt att gå dit helt själv men men...
allt såg i alla fall bra ut och det visade sig att lillen FIXERAT sig :) så det kan vara därför jag kännt att det stramat och "pirrat" så långtner i magen.
bokade in min på en föräldrakurs som börjar nästa vecka också :) det ska bli riktigt kul! stefan som ska med på förlossningen ska följa med (ska bara kolla att han kan först) på första mötet där vi kommer få se film om förlossning och träna på andningen så att han kan hjälpatill att påminna mig om andningen när det väl är dags.

Blodtryck: 116/79
Vikt: sammanlagt + 6 kilo
Lillens hjärslag: 138 bpm
Äggvita i urinen: ingen alls (jätte bra)
SF-mått: 31 ( bra, fortfarande över medel)
Fixerad: ja

skönt att allt såg bra ut, nu ska jag bara på tillväxtultraljudet och ctg på torsdag och kolla att allt där (lillens vikt m.m.) också ser bra ut :)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

åååh, jag vill så gärna bli gravid igen. mmmh. all denna längtan, väntan och nyfikenheten på vem egentligen som bott därinne. mmmh! :D mycket härlig och snygg blogg måste jag säga. Ha det gottast! kram annelie

2010-01-19 @ 14:33:44
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emelie :)

Haha ja man kan inte sluta titta och känna!! =) man är ju som helt till sig, har han nå hicka då? det är jobbigt! :p

2010-01-19 @ 17:32:21
Postat av: Lovisa

Spännande! Börjar närma sig nu:) Kommer ihåg när vi var på föräldrakursen. Var sådär tyckte jag, och barnmorskan som höll i den var ganska så flummig:P

Ska kolla igenom Elis kläder och se om det finns nåt som Jamie kan få ärva:)

2010-01-19 @ 17:40:06
URL: http://lovisabloggen.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad betyder det att bebisen är fixerad?

2010-01-20 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0