min dator...

min dator har länge varit dålig och jag har skämtat och sagt att den försöker ta självmord men idag fick den verlkigen nog på riktigt verkar det som... mitt i att jag satt och läste bloggar så fick jag bluescreen så jag startade om datorn men efter 5 minuter blev det bluescreen igen. denna gång såg jag till att leta reda på min externa hårdisk så jag kunde flytta över bilder och annat men innan jag han få över allt jag ville så blev det bluescreen igen....som tur är finns alla babybilder i bloggarkivet så dem har jag kvar och det viktigaste lyckades jag få över.
efter mycket kämpande eftersom datorn inte ens ville starta upp i felsäkert läge lyckades jag starta om och ominstalera allt på datorn så efter ett par timmar var den igång igen :) måste säga att jag är riktigt stolt eftersom jag inte kan ett skvatt om datorer men lyckades ialla fall :) så nu har jag en dator som fungerar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0