.middag och sova.

lagade stekt potatis med fläskkotlett till middag och så blev de lite morötter till. smakade riktigt gott och måste säga att de föll mig mer i smaken än lunchen ja gjorde....blev inte riktigt nöjd med den....omelett med bacon och morötter och ost i var de som serverades tillsammans med mackor.
ja nog pratat om mat
funderar på om jag ska gå och lägga mig och försöka sova så jag orkar vara lite pigg i morgon när jag ska till danderyd men känns som om jag bara kommer vända o vrida på mig om jag försöker sova nu...så vi får se.
imorgon ska jag först på tillväxtultraljud för att få veta att lillen växer och kanske till och med få svar på om han e liten bara för att både jag och hans far var de som små eller om det beror på något annat. sen ska jag få ta lite prover och göra ctg igen, det är så mysigt att ligga och lyssna på hans lilla hjärta och de ska bli jätte kul att få se honom på ultraljudet också.
efter sjukhuset blir det till att ta sig in till stan till min stödperson för att kolla lite om lägenheter o så. hoppas att vi kommer på något.
ne nu ska ja ta en mandarin sen ska jag nog försöka somna i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0