lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
var gravid! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ens ihåg vad dem var ;P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope men några av dem inklusive jag själv kommer bli det nästa år :)

4. Dog någon som stod dig nära? 
janas pappa jan 

5. Vilka länder besökte du?
förutom åland blev det bara sverige :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
ja, ett slut på min över två år långa kamp.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
3 juli, dagen då jag fick veta att jag väntade min lilla kille

8. Vad var din största framgång 2009?
lärt mig massor om mig själv, lärt mig att ståpå mig

9. Största misstaget? 
föll platt fall för kärleken ( men det resulterade i något ovärdeligt) trodde att min mamma skulle finnas vid min sida

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har operarat mitt knä, haft svininfluensan och varit sjukskriven e stor del av året 

11. Bästa köpet?
min hund och alla saker till min lilla bebis 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
räkningar och mat :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min hund, min katt, mina vänner och att jag fick veta att jag väntade en son och känna honom sparka för första gången.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
maria mena - all this time, pink - dear mr president och superchick - beauty from pain

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gjort saker i tid, sett folk för var dem verkligen var och stått på mig 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit naiv, skjutit upp saker 

18. Hur tillbringade du julen?
med nova, helene och riccardo först och sen med alex och familjepizza :)

19. Blev du kär i år?
upp över öronen kär....det kommer ta tid att läka....

20. Favoritprogram på TV?
greys anatomy

21. Bästa boken du läste i år? 
slumpen är ingen tillfällighet, från a - bebis boken om att vänta barn 

22. Största musikaliska upptäckten?
Janas band

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig inget men det finaste jag fick var en tavla som sofie gjort med en text :) 

25. Något du önskade dig men inte fick? 
svårt att inte få något när man inte önskat sig något :P 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag firade med mina vänner på resurang och gick sedan vidare ut och festade 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jo de e klart men det blev så bra det kunde utifrån det som fanns

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
never give up! 

29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och lillkillen i magen 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
jessica alba!

31. Vem saknade du?
mormor och morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
denny, de unga mammorna jag lärt känna och några fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0