hoppas!

idag har de sett bra ut, hade lite värkar i morse som jag skrev men efter att jag fick medicin mot dem har det varit lugnt och jag har fått varit uppe och rört på mig lite. och om de fortsätter såhär så får jag troligtvis åka hem i morgon efter lunch! :) yeah!
ska bli så skönt att få komma hem, ja tröttna snabb på att bara ligga i sjukhussängen o stirra i taket när ja lika gärna kan ligga i min egna säng o kolla på tv o gosa med katten. men men.
jag måste dock vara jätte lugn och i princip bara sova o vara sängliggande när jag väl får komma hem eftersom dem tror att risken e ganska stor att han försöker komma tidigt fast dem lyckades stoppa de denna gång. sen får dem se när jag ska på tillväxtultraljud igen, har han gått ner 3% så tar dem ut honom så de e ju inte helt säkert att han kommer vara kvar i magen sin 1 och ½ månad men vi får se.
men nu är jag i alla fall förberedd på att han kanske kommer tidigt så nu blir det nog inte lika kaosartat om dem skulle säga att dem väljer att inte stoppa de nästa gång de drar igång.
men som sasgt vi får se.
nu ska ja i alla fall snacka lite skit med vännerna över msn och sen blir det till att sova .)

godnattt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0