glukosbelastning

jag fick ställa in min glukosbelastning i solna i veckan eftersom jag var tvungen att hjälpa till med riccardos inskolning men jag lyckades med lite hjälp från helene boka om den till vårdcentralen i tumba. måste säga att "socker drycken" man skulle ha i sig var äckligare denhär gången eftersom det var en lilten flaska med högkoncentrerad vätska istället för en kanna mer utspädd, dessutom hjälpte det ju inte att man varit tvungen att fasta tolv timmar innan och var illamående av hunder och bara hade 5 minuter på sig att dricka geggan....blä!
sen fick jag sitta i två timmar och låta kroppen bryta ner det men läkaren sade att allt såg bra ut precis som vi trott innan så det var ju positivt och nu slipper jag göra en glukosbelastning igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0