dålig uppdatering

varit dålig på att uppdatera men de blir så när de e mycket som händer och man inte har orken...
min dator verkar sjunga på sista refrengen så jag kan inte andvända den....därför e de lite svårt att uppdatera lika ofta som vanligt.
sen sover jag otroligt mycket just nu eftersom jag måste vila...lillkillen e ju som sagt ivrig på att komma ut. jag skyller på hans blivande gudfar som har köpt amerikanskafotbolls saker till honom, klat han vill ut så de e ju snart superbowl :P
idag ska jag iallafall ta mig ut i världen. stefan fyller 30 i morgon så idag ska de firas  fast de blir lugnt för mig som är ute på nåder så inge spring inte men middag o trevligt sällskap blir det i alla fall, ska även agera taxi chaffis till födelsedagsbarnet så han slipper frysa i komunaltrafiken på sin stora dag. fast när dem är ute o festar efter middagen ska ja mysa med homer i soffan tills dem vill bli hämtade. anar att ja kommer somna :P

har saker påå gång men de ska ja inte skriva om här...berättar så fort de e klart o jag kan. men kan säga att de känns både befriande och jobbigt på sammagång men men....

nu ska ja börja leta reda på något jag kan ha på mig i kväll. men ska försöka skriva snart igen om inte annat måste de ju upp magbilder i morgon för då har jag gått 34+0 och är i vecka 35! det närmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0