dags att fira!

idag är det exakt 2 år sedan jag tog mina saker och flyttade hemmifrån och även om det inte alltid har varit lätt (oftast motsattsen) så måste jag säga att det var det bästa jag kunde ha gjort. jag fick chansen till att starta upp mitt liv, chansen till ett rättvist liv där jag sakta men säkert har kunnat bearbeta vad jag varit med om. det känns så bra nu har jag snart det livet jag förtjänar med egen lägenhet och utan depprision. nu kan jag vara lycklig! och snart har jag min lilla son här och då ska jag göra allt för att bli en underbar mamma och ge honom alla chanser i livet, en stabil grund att stå på, självförtroende, känslan av att vara älskad ja jag ska göra allt jag kan för att han ska få allt det jag inte fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0