dagen

idag var jag på atsub. snackade masssa skit och fikade :) blev mycket senare än vad jag trodde men nu e ja hemma och ska ta de lugnt. hade tänkt träffa jocce men eftersom de blev så sent på atsub blir det till att göra det nån annan dag.

har haft smärtsamma sammandragningar hela dagen idag...känns som en extremt smärtsamm mensverk men de har inte varit regelbundet och det har varit allt från timmar till minuter i mellan så de e nog inte jätte allvarligt. som tur är ska jag till läkaren i morgon så vi får se vad dem säger men antagligen e de de vanliga att jag ska vila så får väll se till att sova massor nu.

amanda på atsub som oxå är gravid (ska ha barn 21 juni) har fått en ordentlig babymage nu :D är så gulligt eftersom hon e så liten i kroppen ser den så stor ut :P men härligt att se och större kommer den att bli .
ne nu ska ja fixa middag sen ska ja lägga mig på soffan o vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0