sova

blev inte mycket sömn i går natt eftersom jag hade sånna sammandragningar så jag vaknade konstant och självklart var jag tvungen att springa på toa....får se hur det blir i natt...
hade en massa sammandragningar i morse sen var det lite lugnare under dagen men sen nu på kvällen kom de igen....fick stanna flera gånger när jag och stefan var ute med hunden bara för att andas och hantera smärtan...men nu är det ju inte långt kvar tills lillkillen kommer så de e inte så konstigt att jag har så mycket sammandragningar.
hoppas i alla fall på att jag får en lite lugnare natt så jag kan sova ut lite, är trött på att vara trött hela dagarna. men men lika bra att man vänjer sig :P
hoppas ni får sova gott  i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0