idag...

idag har det varit ganska lungt med förvärkar, hade "mensvärk" nån/några timmar vid lunch men det gav med sig och efter det har det varit ganska lungt. skönt det i alla fall.
har ringt runt lite och blandannat förklarat för en viss person att hennes komentarer inte bara på en personlig nivå utan specielt även på ett profecionellt plan var extremt kränkande och oacceptablet och hennes svar var att hon kunde förstå vad jag menade men jag behövde väll inte bli så uppröd? suck....vad hade hon väntat sig när hon kommer med grundlösa påhopp och antaganden? men men sen fick jag ett frustrerande svar från en annan person som fick mig att fundera på hur vårat sammhälle fungerar men jag får nog mer svar angående det på måndag.
nu ska jag i alla fall sova . i morgon är en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0