förlåt...

jag har verkligen haft skriv torka den senaste tiden... vet inte varför men jag orkar bara inte skriva just nu....
min dator är död så den ska jag lämna in för lagning så snart jag orkar ta mig in till stan. kanske kommer skrivandet igång igen när jag får min dator?
lillkillen mår iallafall bra och är kvar i magen än så länge :) alla tester har sett bra ut men det är många sjukhus besök nu, minst två gånger i veckan är jag på danderyd. men det känns bra att dem har koll så hanmår bra. nu på måndag ska jag kolla flödet och ctg och på torsdagblir det tillväxt ultraljud igen. hoppas att han har växt lite bättre denhär gången.
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.... men jag ska försöka skriva något mer vettigt så snarrt som möjligt och om någon mot all förmodan skulle undra något så är det bara att fråga.
(säger alltid att jag ska skriva mer men ska verkligen försöka)

Kommentarer
Postat av: Jana

Hej älskade!

Skönt att höra att lillen mår bra. Hur mår du?

När tror du han kommer ut?

(nu när jag själv börjat blogga har jag blivit en fanatisk läsare :)



Puss på dig fina!

2010-02-15 @ 10:50:01
URL: http://www.odemilk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0