27-02-10

sov inte allt för bra i natt, hade massa sammandragningar i gårkväll så jag kunde inte somna förrens vid 12-01 sen vaknade jag en del under natten dock inte av att jag hade ont så det var skönt att slippa. sen gick jag upp vid tio och gick med sofia till ica. när vi skulle gå hem undrade hon om jag ville gå på en liten promenad och varför inte tänkte jag men det blev inte riktigt som planerat det slutade med att vi promenerade i 4 TIMMAR! herre min gud vilken foglossning jag har nu och trött är jag men får se de som att de bara e nyttigt.
nu har jag lagt undan babykläderna jag tvättade förut också eftersom dem låg i tvättkassar i vardagsrummet och tog plats.
nu tänkte jag städa lite och sen blir det nog till att vila lite sen får vi se vad dagen har att ge. jana kanske skulle komma över på en fika så vi får se, det vore trevligt om hon kom i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0