25-02-10

natten var inte rolig...ännu en natt vaknade jag flera gånger av att jag hade sånna smärtsamma sammandragningar att jag fick stå på alla fyra och vagga. men som jag sakt tidigare är det inte långt kvar så det är bara att stå ut.
idag ska jag träffa barnmorskan och troligtvis är det sista besöket där :) känns konstigt att det verkligen närmar sig så fort, snart är det dags. idag får jag sällskap till barnmorskan. stefan följer med mig dit känns skönt att inte behöva gå ensam och att dessutom slippa åka komunalt :P
sen blir det antagligen till att städa på eftermiddagen och fixa lite här hemma så det blir ordning. kanske blir till att följa med stefan till mio och hämta hans nya fotpall till soffan också. vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0