24-02-10

äntligen en natt där jag fick sova :)! inga magsmärtor i natt, och gud vad skönt det var att äntligen kunna sova. vistsom vanligt var jag tvungen att gå upp och gå på toa X-antal gånger men de e som de brukar de har man vant sig vid.
har ont i halsen idag vilket inte känns så himmla kul men jag hoppas på att det går över snart. har varit lite snorig den senaste tiden så jag hoppas att det går över och inte håller i sig såhär...men men det får vi se.

idag får vi se vad dagen håller, måste ringa till tandläkaren och kolla om jag ska dit för i min kalender står det att jag har tid där men jag har inte fått något sms om att jag ska dit så jag ska strax ringa. annars funderar jag på om man ska åka in till atsub och snacka lite skit och fika. vore trevligt att träffa dem men beror på hur det ser ut med roslagsbanan eftersom den inte har fungerat på ett antal par dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0