21-02-10

natten var rena kampen, lillwn bökade runt i magen och jag hade extremt mycket sammandragningar....sprang säkert på toa minst en gång i timmen så mycket sömn blev det inte...
åkte och skulle träffa alex och niclas. roslagsbanan var inställd så jag passade på att ta skjuts av koffe till solna där jag kunde ta bussen. vete fan om de blev så socialt dock efgtersom jag var så trött lyckades jagf somna på deras soffa och sov i några timmar....fast de gick nog ingen nöd på killarna eftersom de satt o spelade wow :P sen blev det till att ta sig hem och bussen gick som den skulle till danderyd men inte ersättningsbussen för roslagsbanan.....suck! eftersom dem haft bussar hela dagen trodde jag att dem skulle gå i tid men nej. det fanns ingen info inga tider ingen ting... när bussarna väl kom klev chaffören ut och frågade var folk skulle och så åkte han dit folk ville....ingen buss till österskär på 40 min! men tillslut tröttnade folk när ingen buss kom o alla de som kom åkte till näsbypark så tillslut lyckades vi övertala en stackars chafför att ändra sig och åka till österskär, dock hittade han inte så vi fick guida till tågstationerna.
nu är jag i alla fall hemma och har varit ute med homer ska snart börja laga mat och sen ska jag titta på film med stefan och bara slappa somsig bör på en söndag.

juste idag har jag gått 37+0 ! inte många veckor kvar nu :D längtar så sjukt mycket och tycker att han kan komma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0