uppdatering - lillplutt

lillen har fått glra röntgen med kontrastvätska men bilderna såg bra ut, han har även tagit blodprover och ett urinprov som vi inte fått svar på än.
han får ha kvar sin sond men jag får mata honom med 5 ml var 3e timme med flaska för att han inte ska bli helt förtvivlad. för även om han inte är hungrig eftersom han får mat är det en konstig omställning från att äta med flaska varannan timme till att inte få nån flaska alls...
min lilla plutt ämpar på bra och jag är stolt över honom även om de e han som e sjuk så e de kämpigt för mig, det gör så ont i mammahjärtat när han gråter och e ledsen och när han blir panikslagen under röntgen e de nästan så jag inte klarar av att vara kvar i rummet...blodproverna var dem tvungna att ta från huvudet eftersom de inte hittade nån annan stans som gick att ta på...ville bara springa därifrån, alla instrument och nålar ser löjligt stora ut brevid honom...men jag vet ju att det är för hans bästa....

mamma älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0