hej

ja som ni kanske har förstått har jag varken haft tiden eller orken att uppdatera den senaste tiden.
lillen har haft jätte problem med magknip de senste veckorna men nu är han tillbaka till sitt vanliga jag igen :)
det visade sig att lillen var mjölkproteinallergiker...:( men nu får han special ersättning och mår hur bra som helst! den e sjukt dyr, så det går på 1600-2000:- i månaden men allt för min lilla bebis!
han har nu mera fåt för sig att han ska sitta upp, att ligga på rygg funkar inte alls , att ligga på mage är okej ibland men hemma och om man e vaken i vagnen så ska mamma eller gudfar promt bygga upp med filtar eller kuddar så man an sitta upp :P
de närmsta dagarna kommer bli trevliga :)

torsdag:läkarbesök, promenad och träffa alex
fredag:promenad och pizzakväll
lördag:ta en öl med alex och killarna och sen fotboll på zinken
söndag: fotboll på bergshammra
måndag:träffa valentin

sen ska ja försöka träffa sassie också :) men vi får se hur de blir.
ska bli skönt att få gå till läkaren också och få svart på vitt att allt är bra eftrer min akuta operation.

men nu ska ja mysa med lillen som ligger o sover här brevid (sittandes :P ) sen tar nog stefan med datorn till jobbet så mer uppdatering får de bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0