Äntligen har min lilla prins fått alvedo...

Äntligen har min lilla prins fått alvedon. Dem tror att det kan vara för mycket syra i magsäcken eller svamp i munnen eller fel på kräkreflexen men dem vet inte däremot håller dem med om att han verkar ha jätte ont och att det bara blir värre.... Det är bara att vänta och härda ut. Stefan är här och hjälper till så jag har fått gå ut och ta en cigg sen skulle sköterskan ordna lite mat till mig och på skulle jag få vila lite så jag orkar med natten. Fan va jag tycker synd om min lilla jamie önskar att det fanns något mer jag kunde göra. Känns som om jag tjatat mig hes på sköterskorna för att dem ska hjälpa honom. Skulle ge allt i universum för att min lilla skulle må bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0