vaknade nyss...

vaknade precis, inga drömmar om bebben i natt...sov jätte dåligt och vaknade flera gånger. känner mig inte alls utvilad nu när jag vaknade.
ska iväg till täby idag och vara hundvakt och kanske kolla på barnvagn idag tror jag har hittat en jätte bra efter att ha pratat me sofia i går. om et blir som jag hoppas blir et en City Jet 1 i 3.  ligg- sitt-vagn  som båda är vändbara samt en bilbarnstol som även går att koppla på på stommen. vagnen kostar "bara" 5300:- men då ingår även skötväska och fotpåse m.m. frågan är bara vilken färg man ska ha....
funerar på denhär, eftersom jag älsar svart, rött och vitt men vet inte om mönstret kanske är för mycket....

Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

Har du kollat ifall att man kan vända vagnen då du sätter på sittdelen? Gjorde själv det "misstaget" å köpte en superbra vagn trodde jag. Tills det var dags att slå på sittdelen =P Ville ju inte ha min plutt vänd bort ifrån mig så tidigt!



2009-09-20 @ 01:35:40
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: viccan

jadå alla tre "delar" går att vända :)

2009-09-21 @ 14:08:31
URL: http://viccangravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0