tjafs...suck

nån som heter ramdom girl har skrivit en komentar på förrförra inlägget. inte nog med att hon inte vågar stå för vad hon tycker genom att skriva sitt namn hon kommer till min blogg o trackar ner på mig...varför?
ne barnet var inte planerat. ja jag åt p-piller ne janne ville inte ha barn men när jag sade att jag skulle göra en abort om han ville så valde han ändå att behålla barnet så så jälvla synd e de inte om honom han har inte blivit lurad. ingen av oss viste att detta skulle ske det kom oplanerat men vi BÅDA valde att inte göra abort. skillnaden e att han nu kommer o säger över msn att han har hatkänslor mot det ofödda barnet som bara växer sig starkare?! hur fan kan man hata ett ofött barn? han har valt att gå, det är han som inte vill ha något med barnet att göra över huvudtaget, han som inte vill ha vårdnad. vi gjorde ett gemensamt beslut men han valde att dra.
den som har skrivit detta inlägg tror jag är en vän till honom och det mest patetiska är att dem inte ens vet att han valde att behålla barnet eftersom han inte ville berätta det för dem då dem redan var på honom för att han aldrog skulle bli en bra pappa och detta var det värsta som någonsin kunde hända honom för nu skulle hans liv vara förstört.....fattar inte vad han har för "vänner" och varför dem ska tracka mig på min blogg....jag har nog med problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0