tänk lite...!

varför skriva elaka medelanden? den här bloggen har jag för att mina vänner och min mamma ska kunna hänga med i vad som händer i mitt liv och vad som händer under graviditeten. jag vill kunna gå tillbaka och läsa hur jag hade det och vad jag gick igenom. ju längre in i graviditeten jag kommer desto mer sker och jag vill kunna läsa om det senare. om hur de första sparkarna kändes, om hur magen växte osv.
varför läsa min blogg om ni inte tycker om det ni läser? varför skicka elaka komentarer? det är väldigt simpelt ni måste inte läsa, det är ingen som tvingar er.
och ni som skriver "anonymt" varför vågarna ni inte berätta vem ni är och stå för era åsikter?
när ni skickar komentarer så får jag även era ip-adresser vilket gör att jag lätt kan ta reda på var ni befinner er och genom det ta reda på vilka ni är. det är få personer som känner janne som har träfat mig som bor/är i bangkok, ganska lätt att lista ut vem det är.
snälla sluta tracka ner på mig ta tag i era egna liv och bry er om dem. om dem inte är intressanta nog så ni måste vara elaka mot andra för att må bra kanske ni borde söka hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0