möte. check!

nu har jag träffat barnmorskan :)
pratat igenom framtiden och fått sjukskrivning så jag kan få en andningspaus efter allt som hänt.
min kropp säger ifrån att jag har det jobbigt så ett kroniskt illamående med kräkningar några gånger om dan e min vardag sen i söndags. men men det kommer nog att bli bra.
bebisen  har växt så livmodern ligger nu i höjd med naveln :) och hjärtat slog ca 150 slag i minuten vilket e precis som det ska.
ska få träffa en psykolog på mvc för att prata om mina tankar kring att vara "utan pappa" i graviditen och i framtiden och det är nog bra, kan ju vara värt att prova i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Micki

Va jobbigt att du mår dåligt :(

Vilken vecka är du i?

2009-09-16 @ 21:25:21
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/
Postat av: viccan

har precis gått 16+0 men barnmorskan tror det kan bero på psykisk press efter att killen dragit idag har nästan allt vänt...fcik behålla lunchen o lite middag iaf.

2009-09-16 @ 23:25:13
URL: http://viccangravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0