jaha jaha

fick åka in på akutgyn idag igen men men dem tror att jag har ont pga en liten cysta i vänstra äggstocken. det är tydligen vanligt att man får det i äggstocken som det befruktade ägget kom ifrån... hade så ont i natt att jag låg o grät o inte kunde röra mig. men dem gjorde ultraljud i dag och det visade sig att bebisen mådde bra och sparkade:) dem sade att även om det gör djävulskt ont så är det inget som påverkar graviditeten och inget som skadar barnet. sålänge bebben mår bra så får jag väll bara andas och stå ut med smärtan.
om det blir för jobbigt att studera med värken får jag sjukskrivning så det fungerar bra. dessuto sade läkaren att det borde gå över på 2-3 veckor.

annars rullar det på bra gjorde glucosbelastningen idag och enligt sköterskan verkade svaren bra så jag har troligtvis ingen diabetes.

blodtrycket bara sjunker o sjunker förr hade jag 125/75 men sen sjönk det till 120/65 men nu idag sjönk det ännu mer först var det på 105/60 o senare var det nere på 90/40 så jag blir lätt yr men det är inget som är farligt.

tänkte att jag skulle fota magen snart igen o lägga upp en ny bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0