fik och inställt möte...

skulle träffa barnmorskan idag men hon är hemma med sjuka barn så jag fick en ny tid och ska komma i morgon vid tio. då ska jag förklara att janne har lämnat mig och inte vill hamed barnet och göra...inte det roligaste men vad ska man göra? det är hans val och jag kan ju inte riktigt binda fast honom och tvinga honom att vara kvar.

smsade med jannes mamma igår och det verkar som om dem ville ha kontakt med sitt barnbarn i framtiden så det känns i alla fall bra.

ska fika med sandra idag oc snacka skit, får passa på när hon e hemma i sverige och i stockholm.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va jobbigt att killen har lämnat dej!! Va ruttet, du som va så glad över den växande magen. Håller tummarna för att det löser sej för er. Men du tänker väl inte göra en abort?!



kramar

2009-09-15 @ 09:11:05
URL: http://miil.blogg.se/
Postat av: viccan

absolut inte! kommer inte ta bort bebben för att han e en idiot...o jag är fortfarande glad över den växande magen även om det kanske kommer bli svårare i framtiden

2009-09-15 @ 10:33:06
URL: http://viccangravid.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller tummarna för att allt löser sej för dej! klappa lite på magen från mej!



Kramar

2009-09-15 @ 10:59:07
URL: http://miil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut? =/

2009-09-15 @ 13:59:07
Postat av: viccan

nja vi och vi ja inte...han skrev på sms att han hade hatkänslor mot barnet och inte trodde vår relation skulle utvecklas eftersom allt handlade om barnet....sen sade han att han ville göra slut oc inte ha med mig eller barnet och göra i framtiden

2009-09-15 @ 17:31:20
URL: http://viccangravid.blogg.se/
Postat av: random girl

Det är ju ett oönskat barn från hans sida om jag inte har uppfattat fel? var ju en risk i såna fall att skaffa barn med honom... har du testat preventiv medel?..

2009-09-15 @ 17:47:40
Postat av: Patricia

Förresten, du kan regga dig på alla möjliga barnbutiker och få hem grejer innan barnet är fött och sen får du rabatter allt eftersom. Det gäller Blöjor också, både libero o pampers skickar massa rabatter. babyland.se bl.a. kan man regga sig för att få en babybox med smågrejer.



Ska se vad mer jag kan fixa



2009-09-15 @ 20:16:17
Postat av: viccan

jag hade p-piller det var inte planerat. jag gav honom valet i vecka 8-9 och sade om han inte ville ha barnet så skulle jag göra en abort men han valde att behålla det. antar att du e en av han vänner som skriver o jag kan medela att han inte ville säga nått till sina vänner om att han fick välja eftersom hans vänner idiotförklarade att han skulle bli pappa.



har du försökt att ta reda på fakta innan du skriver spydiga komentarer?

2009-09-15 @ 21:32:06
URL: http://viccangravid.blogg.se/
Postat av: Random Girl

Nått jag undrar över är varför ville han INTE göra abort med barnet som du tydligen säger och sen när ni inte längre håller ihop, inte vill ha med barnet att göra? låter inte som att han ville ha något barn..

men vad vet jag om det.



Jag vill inte vara elak mot dig på något sätt bara att du målar upp honom som värdens värsta människa vilket han inte är...

2009-09-16 @ 23:31:34
Postat av: random girl

omoget...

2009-09-16 @ 23:59:49
Postat av: viccan

hur ska jag veta, han säger att om han har hatkänslor mot barnet ska han inte träffa det. jag vet inte hur han tänker det är han och inte jag som har hatkänslor mot ett ofött barn.

ne han är inte världens hemskaste tro mig jag vet det jag har varit tillsammans med honom och tyckte otroligt mycket om honom o det är inget som förändras över en natt men när det gäller barnet och denna situation är han ett stort svin...

omoget är att inte kunna skriva vem du e...

2009-09-17 @ 10:56:55
URL: http://viccangravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0