bloggen e fixad.

fixat lite med bloggen, fast igentligen e de johanna som gjort nästan allt. bara jag som gjort om de efter :P det blev jätte bra när hon fixade den men sen ville jag ändra "header" igen o då var schemat så tråkigt så jag ville ändra de med...men jag hittar inget som jag trivs med.

aja nu ska jag nog sova i morgon skulle mamma ringa så det ska bli kul, annars finns det inget planerat. funderar på om jag ska åka förbi atsub och hälsa på. men vi får se. blev inge tvättande idag. kanske blir tvätt och hårfärgning i morgon?

greys anatomi avsnittet var bra men inte så bra som jag hoppats, kanske för höga förväntningar. men men ser fram imot nästa veckas avsnitt i alla fall.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0