30/9

igår träffade jag emelie och lucas, vi har pratat massor över msn så det var jätte kul att träffa dem på riktigt:) jag hade jätte kul och kom dit vid kanske 3 tror jag, tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan halv tolv så vi fick skynda oss till tåget för att jag skulle hinna hem innan  tågen slutade gå. vi pratade om allt möjligt och det var verkligen jätte trevligt, lucas är såååååå otroligt söt! kändes bra att träffa en ensamstående mamma som är i min ålder.

underbart söta lucas!

i natt hade jag svårt att sova och vaknade gång på gång vet inte varför jag inte kunde sova, frömde i och försig om min lilla bebis igen även denna gång var det en liten tjej så nu tror jag verkligen att jag kommer få en liten tjej. men som sagt jag kan ju ha jätte fel vi får se om jag får veta vad det blir på ultraljudet om en vecka :) spännande!

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske tvätt tror att alex hade bokat en tid och det börjar bli ont om rena kläder så det vore nog smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0