27/9

vaknade nyss....känns som om jag knappt har några lungor, jag kan inte ta ett djupt andetag o det värker när jag andas.....kanske borde gå till läkaren i morgon? ja vi får se hur jag mår. idag blir det till att vila och fixa i köket...köpt 2,5kilo köttfärs som ska frysas in i portioner.
janne´s ("barnets pappa") mamma ringde häromdagen och lämnade världens sötaste medelande på min mobil.
hans familj är verkligen underbat och jag är så glad att dem ska bli farföräldrar och fastrar till mitt barn :)!
ne nu ska jag kanske börja göra frukost...

Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

hehe låter som nadims släkt dem är HELT underbara! Så jävla glad att jag har dem i lukas liv.



Underbara-barn mässan är i älvsjö nästa helg =) Kostar 140kr att gå in och där säljer dem allt möjligt. De är mycke märkes saker som säljs för 20-70% billigare än ute i affärerna! Åkpåsar och ja allt =) Jag ska nog inte shoppa så mkt för jag är hel - pank men ska åtminstonde dit å kika lite =) Man får också inträde till hem&villa mässan samma dag och den mässan besökte jag förra året och den var helt underbar =)

2009-09-27 @ 11:41:14
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0